Dah Nak Sampai Lah

Nak sampai ke mana? Hehe..tak  ke mana-mana pun.

Ni ha, angka follower tu dah nak sampai ke angka 250. Hari tu kan dah janji nak bagi hadiah istimewa kepada follower yang ke 250. So sapa lah yang bertuah tu ya. Mana lah tau kut2 dapat macaroon free ke kan...

3 comments:

Muzhirah said... [Reply to Comments]

hi...macaroon free utk saya...sy ada di sini...& follow...sila dtg ke blog sy...http://homechocobakery.blogspot.com/ & http://mamamasakdanmakan.blogspot.com/..TQ...

toyolkiut said... [Reply to Comments]

hehe..
misteri tu..
TK dtg slps tngok entry dni pasal macaroon tu..

Anna said... [Reply to Comments]

Wah, dah ada pemenang ni.
Nanti akak contact ye.

Related Posts with Thumbnails