Cukup Sampai Disini






Salam semua,

Nak buat pengumuman sikit, di sebabkan kesibukan akak yang agak melampau akhir-akhir ini maka aktiviti membakar macaroon dihentikan buat sementara waktu bagi memberi laluan kepada akak ko ni yang nak menjawab kuiz lah, exam lah, assignmentlah dan macam-macam lagi lah. Aktiviti memacaroon ni akan di sambung semula selepas 1 April 2011. 

Untuk sebarang tempahan kek, cupcake dan yang sewaktu dengannya kalau boleh inform seminggu sebelum ya, kalau tak, tak dapek ler nak nolongnye walau macam mana pun dikau merayu. Satu lagi, yang ini sebenarnya malas dah nak bagi tau tapi kena gak ingatkan sekali lagi kepada sesapa yang dah order tapi tetiba nak cancel, TOLONGLAH cancel at least 3-4 hari sebelum yakni sebelum akak ni bersilat di dapur bagai nak rak tiba hari kejadian sonyap je.

Kepada yang berperangai gitew, sebarang pertanyaan atau tempahan anda tidak lah akan di layan lagi ye sebab akak ko tak mintak deposit pun, semuanya in good faith je ni. Ok semua, salam ceria...cewah..masih sempat gitew.

Here's your chance to be a proud owner of iPhone 4. Whoa!

 

 



2 comments:

Anonymous said... [Reply to Comments]

akak...nk share cite pasal macaroon nie bole?? nk mintak pic yg cumel2 tu eks....mintak izin nie...

toyolkiut said... [Reply to Comments]

ye la, TK pun x suka bila orang order main2..

Related Posts with Thumbnails