Salam Maal Hijrah

Salam semua,

Rasanya masih belum terlambat nak ucapkan Selamat Tahun Baru Hijriah kepada semua kan. Semoga semua amalan dan pekerjaan yang kita lakukan pada tahun lepas mendapat keberkatan dan bersempena dengan tahun baru ni, mari lah sama2 kita bermunajat memohon keberkatan ke atas setiap perlakuan, pekerjaan dan amalan kita seharian. Semoga setiap dari kita diperluaskan kemurahan rezeki, di kurniakan kesihatan yang berpanjangan dan senantiasa di lindungi dari kemungkaran dan kejahatan dunia, InsyaAllah.

Di kesempatan ini juga, mari lah kita sama-sama berdoa semoga saudara seIslam kita di Gaza yang sedang bertarung nyawa terutamanya anak2 kecil waris pelapis agama dan bangsa Palestin, senantiasa di dalam lindungan Allah S.W.T. Amin. 

Ok, minggu ni sebenarnya minggu yang agak sibuk. Nasib baiklah jugak ada cuti yang lompong2 tu, maka dapatlah juga nak menyiapkan order2 dari customer ni. Alhamdulillah, sejak balik hari tu, tak berhenti-henti lagi order yang masuk. Walaubagaimanapun, operasi tetap terpaksa di hentikan pada hujung bulan ni bagi memberi laluan kepada ahkak nak berehat sambil suspens2 nak tunggu kelahiran baby yang keempat ni. InsyaAllah, kalau ada kelapangan, next year ah kak beroperasi semula. 

Kepada adik yang order Blueberry Cheese tart dan fruit tart ni, terima kasih ya. Sorry tak berkesempatan nak berjumpa sebab ah kak masih belum balik lagi dari check up that day.








Snickers Cheese Cake











Yang ni pulak bulk order dari Mas Rina. 200 pcs red velvet cupcake for her twins (boy and girl lagi) Majlis Aqiqah. Tq Mas for the order and the balance of 30 pcs untuk makan2.






Last but not least, very last minute order for my cucu ok..haha..terasa tua lah sangat. Tua2 pun mengandung lagi pulak tu wakaka..Neway, Moist Chocolate Cake and Chocolate Cake Ball with Cream Cheese untuk anak kepada anak buahku Raiqa...kira pangkat cuculah..oh..tidak..hihi...

Enjoy the sweet treat peeps..!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails