Minggu Yang Produktif


Minggu ni adalah minggu pertama aku mula bekerja dengan rutin harian yang baru sebab anak-anakku dah mula bersekolah. Rutin harian pun dah berubah sebab kena ikut rentak dan gaya anak2 di pagi hari dan bila balik kerja, aku masih tak habis bekerja macam robot. Tekan suis, jalan terus sampai tutup mata nak tido, itupun tak campur dengan tidur yang terganggu oleh si tecik Aliff pulak.

Anyway, itu adalah cerita yang kalau nak bercerita tak kan habis sampai bila2. Cuma nak cerita walaupun semakin sibuk dengan rutin tambahan yang baru, tapi masih sempat juga menerima tempahan.


Kek pojaan hati - Snickers Cheese Cake dan Wonder Pie yang tak berapa cun but very the sinfull untuk Cik DD yang memang suka makan kek bercheese dan bercoklat kan:)




Hm..dah lama teringin nak wat cupcake tema hitam putih, tapi tak pernah lah pulak ada orang yang order nak tema macam tu. At last, ada gak yang nak. walaupun sebenarnya dalam kepala lebih suka nak buat dengan fondat tapi dah tuannya nak guna cream je lah pulak. Anyway cupcake dan Moist Choc Cake ni order dari officemate - Nani untuk majlis tunang adiknya.


Untuk kek nak kaler merah putih tapi aku tambah choc flow effect tu.


0 comments:

Related Posts with Thumbnails