Drama Lagi Hari Ni

Wah minggu ni kira marathon lah aku membaking kek. Tiap2 hari kena bakar kek. Kali ni buat pop kek untuk Eena my ex-schoolmate untuk sambutan Besday dia kat opis. Eena nak choc pop cake with choc ganache dan red velvet with cream cheese pop cake dan aku salut dengan white choc kaler pink nih.

Aku memang penat sesangat, sambil menyalut kek ni, mata duk melilau gak kat oven yang tengah duk membakar macaron aku tuh. Hampeh jugak kali ni banyak gak yang sangkut. Tu yang lagi menambah letih tu.


Neway, ingat drama bakar kek dah habis rupanya time nak ambik kek pun drama, aku tunggu kat Utara, Eena gi kat tengah, aku naik atas pastu turun balik gi kat Tengah, dia gi Utara. Udahlah macam Charlie Chaplin jadiknya. At last, nasib baik jumpa gak walaupun still terlajak ke depan. He....


0 comments:

Related Posts with Thumbnails