My Loyal Customer

Salam semua,

Hmm...kalaulah ada anugerah pelanggan paling setia, aku nak bagi pada Una ni sebab dari dulu sampai sekarang kira diorang adik beradik ni dah jadi pelanggan paling setia lah. Bukan setakat tu je, setiap kali order pun, dia akan order benda yang sama.

Mesti nak oreo cupcake dengan sugar icing. Cuma kali ni ada tambahan nak rasa macaron pulak. Kali ni aku buat french macaron. As I said before, antara Italian dengan French Macaron ni Italian lebih stable dan cantik shellnya cuma renyah sikit kaedahnya dan kalau untuk order sikit2 ni aku prefer buat french method ni.

Disebabkuan cuaca sekarang agak panas so memang effect pada egg white aku ni so aku rasa kali ni shellnya tak berapa cantik dan agak mendap sikit. Itu lah susahnya nak buat macaron ni sebab tu harga dia memang mahal sebab belum tentu menjadi setiap kali kita buat.


Related Posts with Thumbnails