Kanser Tahap 2???

Salam semua,

Patutlah sejak 2 ke 3 hari ni hati rasa tak tenteram je rupanya ada penyakit kronik. Haih...jenuh jugak duk mikir apa lah punca sebenornya..tetiba bila nak buat checkup biasa doktor cakap dah serius dah ni, kalau tak buat sekarang takut nanti merebak ke bahagian lain pulak lagilah rabak poket ku nanti.

Eh.eh..eh..jangan melatah, ini bukan entry bikin gempak tapi cuma nak kongsi cerita selingan yang dah take over jadual harian aku 2 ke 3 hari ni. Keta Nabira aku tu sakit lagi, semalam bawak gi jumpa dokternya cakap ada benda yang rosak tang injinnya. Patutlah rasa tak sedap je kalau drive, berat semacam dan bergegar2 sikit. Mulalah nak salahkan minyak Ron 95..hee...

Neway, lepas dah terbang duit mak beribu-ribu lemon, maka hari ni terus tak rasa macam bawak keta tapi macam bawa jet pejuang...senyap je tapi berdesup poinyer...hee....


Ok, citer pasal kek pulak. Minggu ni dapat 2 jenis order yang dah lama aku tak buat sebab kadar keremehannya itew. First order ni dari jiran sekampung Ina a.k.a jiran kembang setaman a.k.a tak de dah :) Dah lama jugak aku tak mengukis ni  tapi sian pulak sebab dah puas dia duk tanya kat kedai bakeri lah dan banyak tempat lain tapi takde yang boleh buat cookies bentuk rubber duckie ni. Since ni pun untuk aqiqah anak ketiganya..3 in a row power puff girl ni hee...aku on je.


Yang ni pulak kek lapis asam manis order dari en hubby punya colleaque untuk hantaran tunang kawan dia dan satu lagi untuk family kawan dia tu buat makan2. Baguih betui dapat kawan cam ni kan.

That's about it, ty girls for the orders.



0 comments:

Related Posts with Thumbnails