Menghitung Hari




Salam semua,

Hari ni kira dah 3 hari kita jejak kaki ke bulan Jun kan. Maknanya 3 bulan dari sekarang aku sekeluarga akan berangkat ke angkasa lepas...he....ingat aku angkasawan ke? Seakansawan boleh ler....Kira 3 bulan lagi aku sekeluarga akan ke kota London selama setahun sebab aku gatai nak sambung belajar lagi. Itu pun kalau semuanya clear da water lah kat sini.

Kira dalam tempoh bertenang tu, kedai ni akan di tutup melainkan akak nak buat bisnes jual kek pulak kat London nanti..macam lah banyak sangat masa...

Sepanjang penutupan kedai ini sebarang update masih boleh diintai di SINI mahunpun di SINI. Kut2 lah rindu ker...macamlah ramai sangat nak rindu kat aku kan..hee..

Neway, lagi 3 bulan nanti kita nangis lah ramai2 yer. Hari ni just nak update yang order untuk bulan 6 ni :-

1. 6-10 Jun - FULL HOUSE SUDA....
2. 14 - 18 Jun - FULLY BOOKED SUDA....

Lain-lain date masih di buka untuk sbarang penyertaan..he...Tq uolls....


0 comments:

Related Posts with Thumbnails