Siaran Ulangan



Salam semua,

Wah...macam baru je hari tu cakap kita baru menjejakkan kaki ke bulan Jun, tup2 dah nak dekat akhir bulan dah.

Neway, hari ni tak de entry menyiksa jiwa dengan gambar makanan tapi just nak buat siaran ulangan. Untuk semua yang dah jadi customer atau yang baru nak jadi, just to inform yang kedai ini akan ditutup mulai bulan OGOS 2011 sehingga DISEMBER 2012. Maknanya last order adalah pada akhir bulan JULAI sahaja yakni bulan depan ye. Bulan Ogos tu kita dah start puasakan, jadi kena lah bagi laluan pada orang2 yang berpuasa supaya tak tertelan air liur je di siang hari sebab menenang gambar kek je kan..hee....

Ok, tak payah betulkan skrin, memang betul kedai ni kena tutup selama setahun lebih untuk memberi laluan pada ah kak yang nak gi sambung belajar lagi ni. Ah kak ni nak gi belajar kat UK nun, bukan UKM taw. Kalau UKM ai bukak luas2 kedai ni, tapi nun ke United Kingdom makanya takkanlah nak mengangkut segala oven bagai kan.

Pada semua, semoga kita akan bertemu lagi tahun 2013 ya. InsyaAllah, kalau ada umur panjang dan kalau masih ada permintaan, ai akan beroperasi semula macam biasa. Ish...feeling sedey plak pepagi ni..oh la Seth Tan...eh..hee..tak habis2 demam Nora Elena....:)



1 comments:

IamAin said... [Reply to Comments]

tahniah kak..ala..baru ingt kalau akak ade buat kelas macaroon nk join.hampa...hik3

Related Posts with Thumbnails